Przed przystąpieniem do zakładania konta upewnij się, że Ty lub Twoi rodzice podali wychowawcy do wpisania w e-dzienniku Twój adres mailowy w rubryce ucznia.
Nie może to być ten sam adres, który mają rodzice (opiekunowie) w e-dzienniku.
- Wchodzimy na stronę https://portal.resman.pl
- Wybieramy Dziennik elektroniczny
- Gdy logujemy się pierwszy raz lub gdy nie pamiętamy Nazwy użytkownika lub hasła wybieramy „Przywracanie dostępu do konta” Tak samo postępujemy w przypadku zakładania konta dla rodzica!
- Wpisujemy e-mail dziecka, zaznaczamy „Nie jestem robotem” i wciskamy „Wyślij wiadomość”
- Na podany adres e-mail zostanie wysłana wiadomość od ResMan – z nazwą użytkownika oraz linkiem aktywacyjnym do ustalenia hasła.
- Klikamy w link aktywacyjny i postępujemy według instrukcji.
- Po utworzeniu hasła wprowadzamy Nazwę użytkownika i Hasło i klikamy „Zaloguj się”
- W razie komunikatu “Konto użytkownika (email ucznia) nie zostało odnalezione lub zostało zablokowane z powodu wygaśnięcia uprawnień.” proszę o skontaktowanie się z sekretariatem lub informatykiem administrującym dziennikiem w szkole.
- W przypadku gdy uczeń został zalogowany do szkoły, do której uczęszczał wcześniej – należy poinformować tą szkołę aby usunęli jego e-mail ze swojej bazy. I spróbować jeszcze raz. Gdy problem nie został rozwiązany proszę o skontaktowanie się z sekretariatem lub informatykiem administrującym dziennikiem w szkole.
W przypadku zapomnienia „Nazwy użytkownika” lub „Hasła” czynności opisane powyżej można wykonać w każdej chwili.